Biuletyn informacji publicznej WSIZ
Dokumenty zawierające przepisy regulujące działalność Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej
Statut WSIZ – przyjęty przez Senat 23 sierpnia 2019r
Regulamin studiów – (obowiązujący od 1 października 2019 r. w brzmieniu uwzględniającym uchwałę Senatu nr 03 z dnia 3 lipca 2020r. w sprawie zmiany uchwały nr 01 z dnia 26 kwietnia 2019 r. w sprawie Nowego Regulaminu studiów)
Regulamin studiów – (obowiązujący od 1 października 2023 r. przyjęty uchwałą Senatu w dniu 28 kwietnia 2023r)
Decyzja Ministra – z dnia 4 lipca 2022r. o “udzieleniu pozwolenia na utworzenie studiów pierwszego stopnia o profilu praktycznym na kierunku informatyka”
Data wprowadzenia wzoru do obrotu prawnego oraz data rozpoczęcia wydawania wzoru: 1 lipca 2021r.
Okres ważności dyplomów wydanych według danego wzoru: bezterminowy
Data zakończenia wydawania dyplomów według danego wzoru: –
Wyciąg z uchwały – Senatu WSIZ z dnia 19 lutego 2021r. w sprawie zatwierdzenia nowego Dyplomu ukończenia studiów inżynierskich
Wzór dyplomu – ukończenia studiów pierwszego stopnia
Dokumenty dotyczące dyplomowania WSIZ.
Wzór Karty Tematu Pracy Dyplomowej (tematy realizowane u Promotorów/Opiekunów WSIZ) Wzór KTPD (format pdf) i Wzór KTPD (format DOCX).
Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 1 lipca 2021r.
w sprawie zasad formalnych zaliczania przedmiotu „Seminarium Specjalizacyjne” oraz standardowego spisu treści Sprawozdań. -Warunki zaliczenia seminarium specjalizacyjnego
Uchwała Senatu z dnia 8 listopada 2019 r. w sprawie warunków przyjmowania Prac Dyplomowych do obrony (nowelizacja Uchwały Rady Wydziału Informatyki nr RW 3/2012/2013 z dnia 5 lutego 2013 roku w sprawie warunków przyjmowania Prac Dyplomowych do obrony. -Warunki przyjmowania prac dyplomowych do obrony
Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 24 października 2019r w sprawie „warunków przyjmowania Prac Dyplomowych do obrony"- Zarządzenie Dziekana warunki przyjmowania prac dyplomowych do obrony
Zarządzenie Pełnomocnika Rektora ds. Staży i Praktyk Studenckich z dnia 25 września 2019r. w
sprawie zaliczania Praktyk Dyplomowych (nowelizacja Zarządzenia Rektora WSIZ
Nr12/2012/2013 dnia 18 grudnia 2012 r. w sprawie: Sprawozdania z Praktyk Dyplomowych)- Praktyka dyplomowa WSIZ
Uchwała Senatu z dnia 8 listopada 2019r. w sprawie Prezentacji Audiowizualnej Pracy
Dyplomowej (nowelizacja Uchwały Senatu WSIZ nr S21/2012/2013 z dnia 12 lutego 2013 roku
w sprawie Prezentacji Audiowizualnej Zespołowego Projektu Informatycznego oraz Pracy
Dyplomowej)- Warunki zaliczenia prezentacji audiowizualnej do pracy dyplomowej
Wzór Strony tytułowej do Pracy Dyplomowej- Wzór strony tytułowej PD
Wzór Deklaracji o Prawach Autorskich.- Deklaracja
Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 25 października 2019r w sprawie „dokumentacji do dzieła informatycznego Pracy Dyplomowej"- Wymogi dotyczące monografii PD
Zarządzenie Dziekana z dnia 6 lipca 2021 r. w sprawie „nowelizacji procedury realizacji egzaminu inżynierskiego".- Procedura egzaminu inżynierskiego
Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 6 listopada 2019 roku
w sprawie zgłaszania tematów prac dyplomowych i powołania promotorów PD- Zarządzenie o promotorach i tematach PD
Zarządzenie Dziekana Wydziału Informatyki z dnia 7 lipca 2021 r. w sprawie „powoływania i zakresu obowiązków opiekuna PD”.- Zarządzenie o opiekunach PD
Raport Samooceny WSIZ wraz z dokumentami towarzyszącymi ocenie.
Raport Samooceny 2019r.- Raport WSIZ
Załącznik 1- Programy studiów-zima 2019/2020
Odpowiedź WSIZ na Wstępny Raport Zespołu Wizytującego Polskiej Komisji Akredytacyjnej z dnia 18 września 2020r.-Odpowiedź WSIZ
Opinia zespołu nauk inżynieryjno-technicznych w sprawie oceny programowej-Opinia Prezydium PKA
Raport z realizacji zaleceń PKA 2021 wysłany w dniu 31 sierpnia 2021r.- Raport samooceny WSIZ
Dokumenty zawierają aktualne i archiwalne zarządzenia Rektora WSIZ.
- Zarządzenie Rektora z dnia 12 kwietnia 2019r. w sprawie "„ustalenia godzin wolnych od zajęć dydaktycznych”-Godziny Rektorskie 4 maja 2019r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 15 maja 2019r. w sprawie "Wysokości opłat za usługi edukacyjne pobieranych od studentów i słuchaczy studiów podyplomowych rozpoczynających naukę w roku akademickim 2019/2020”- Opłaty za studia w roku 2019/2020
- Zarządzenie Rektora z dnia 7 czerwca 2019 r. w sprawie "„ustalenia terminów sesji zaliczeniowo-egzaminacyjnej po semestrze letnim roku akademickiego 2018/2019”- Terminy sesji po semestrze letnim 2018/2019
- Zarządzenie Rektora z dnia 16 sierpnia 2019 r. w sprawie "Raportu samooceny WSIZ" -Powołanie zespołu opracowującego raport samooceny
- Zarządzenie Rektora z dnia 5 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia nowego Regulaminu Organizacyjnego WSIZ Regulamin Organizacyjny WSIZ
- Zarządzenie Rektora z dnia 19 lutego 2020 r. w sprawie przyjęcia regulaminu Kursów Zawodowych Kursy zawodowe
- Zarządzenie Rektora z dnia 20 lutego 2020 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu Praktyk Studenckich Praktyki studenckie WSIZ
- Zarządzenie Rektora z dnia 24 marca 2020 r. w sprawie funkcjonowania Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w okresie od 24 marca do 10 kwietnia 2020r. Zarządzenie Rektora z dnia 24 marca 2020r
- Zarządzenie Rektora z dnia 20 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia egzaminu inżynierskiego przy pomocy narzędzi ICT. Zarządzenie Rektora z dnia 20 kwietnia 2020r
- Zarządzenie Rektora z dnia 20 kwietnia 2020 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia obron prac dyplomowych na platformie ZOOM. Zarządzenie Rektora z dnia 22 kwietnia 2020r
- Zarządzenie Rektora z dnia 29 kwietnia 2020 r. w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne pobieranych od studentów i słuchaczy studiów podyplomowych rozpoczynających naukę w roku akademickim 2020/2021.Zarządzenie Rektora z dnia 29 kwietnia 2020r
- Zarządzenie Rektora z dnia 21 maja 2020 r. w sprawie zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w drugiej połowie semestru letniego 2019/2020Zarządzenie Rektora z dnia 21 maja 2020r
- Zarządzenie Rektora z dnia 24 czerwca 2020 r. w sprawie zasad sporządzania i wydawania dyplomów ukończenia studiów wyższych i suplementu do dyplomu oraz odpisu dyplomu ukończenia studiów i odpisu suplementu do dyplomu Zarządzenie Rektora z dnia 24 czerwca 2020r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 24 czerwca 2020r. w sprawie „zasad sporządzania oraz wydawania duplikatu dyplomu i duplikatu suplementu do dyplomu.” - Zarządzenie Rektora z dnia 24 czerwca 2020r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 27 czerwca 2020 r. w sprawie elektronicznej legitymacji studenta Zarządzenie Rektora z dnia 27 czerwca 2020r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 20 sierpnia 2020 r. w sprawie trybu pracy Uczelni we wrześniu 2020r Zarządzenie Rektora z dnia 20 sierpnia 2020r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 22 września 2020 r. w sprawie „Organizacji pracy uczelni oraz trybie kształcenia w nowym roku akademickim 2020/2021” Zarządzenie Rektora z dnia 22 września 2020r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 22 kwietnia 2021r. w sprawie "organizacji zajęć w trybie e-learningowym na studiach niestacjonarnych" - Zarządzenie Rektora z dnia 22 kwietnia 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 7 maja 2021r. w sprawie „wysokości opłat za usługi edukacyjne pobieranych od studentów i słuchaczy studiów podyplomowych rozpoczynających naukę w roku akademickim 2021/2022” Zarządzenie Rektora z dnia 7 maja 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 29 czerwca 2021r. w sprawie „polityki WSIZ w zakresie gospodarowania drukami ścisłego zarachowania” - Zarządzenie Rektora z dnia 29 czerwca 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 29 września 2021r. w sprawie „Trybu prowadzenia zajęć dydaktycznych w epoce kontrolowanej pandemii” - Zarządzenie Rektora z dnia 29 września 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 6 października 2021r. w sprawie „powołania Rady ds. Nauki” - Zarządzenie Rektora z dnia 6 października 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 12 października 2021r. w sprawie „świadczeń wypłacanych z funduszu świadczeń dla studentów w semestrze zimowym roku akademickiego 2021/2022” - Zarządzenie Rektora z dnia 12 października 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 4 listopada 2021r. w sprawie „Trybu prowadzenia zajęć dydaktycznych w epoce kontrolowanej pandemii - etap fali Delta” - Zarządzenie Rektora z dnia 4 listopada 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 24 listopada 2021r. w sprawie „zmiany harmonogramu sesji śródsemestralnej w semestrze zimowym 2021/2022” - Zarządzenie Rektora z dnia 24 listopada 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 1 grudnia 2021r. w sprawie „zmian sposobu realizacji zajęć w grudniu 2021r.” - Zarządzenie Rektora z dnia 1 grudnia 2021r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 18 stycznia 2022r. w sprawie „realizacji zajęć w drugiej połowie semestru zimowego 2021/2022” - Zarządzenie Rektora z dnia 18 stycznia 2022r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 31 marca 2022r. w sprawie „świadczeń wypłacanych z funduszu świadczeń dla studentów w semestrze letnim roku akademickiego 2021/2022” - Zarządzenie Rektora z dnia 31 marca 2022r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 27 kwietnia 2022r. w sprawie „ogłoszenia godzin rektorskich w dniu 30 kwietnia 2022r.” - Zarządzenie Rektora z dnia 27 kwietnia 2022r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 20 maja 2022r. w sprawie „wysokości opłat za usługi edukacyjne pobierane od studentów i słuchaczy studiów
podyplomowych rozpoczynających naukę w roku akademickim 2022/2023.” - Zarządzenie Rektora z dnia 20 maja 2022r. - Zarządzenie Rektora z dnia 14 grudnia 2022r. w sprawie „ogłoszenia godzin rektorskich w dniu 17 grudnia 2022r.” - Zarządzenie Rektora z dnia 14 grudnia 2022r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 12 kwietnia 2023r. w sprawie „ustalenia wysokości świadczeń z funduszu stypendialnego dla studentów” - Zarządzenie Rektora z dnia 12 kwietnia 2023r.
- Zarządzenie Rektora z dnia 26 kwietnia 2023r. w sprawie „wysokości opłat za usługi edukacyjne pobieranych od studentów i słuchaczy studiów
podyplomowych rozpoczynających naukę w roku akademickim 2023/2024.” - Zarządzenie Rektora z dnia 26 kwietnia 2023r. - Zarządzenie Rektora z dnia 16 czerwca 2023r. w sprawie „ogłoszenia godzin rektorskich w dniu 24 czerwca 2023r.” - Zarządzenie Rektora z dnia 16 czerwca 2023r.
Dokumenty zawierają uchwały podjęte na posiedzeniach Senatu Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
- Uchwała Senatu WSIZ z dnia 14 maja 2021r. w sprawie warunków i trybu rekrutacji na rok akademicki 2021/2022 Uchwała Senatu WSIZ z dnia 14 maja 2021r.
- Uchwała Senatu WSIZ z dnia 28 lipca 2022r. w sprawie warunków i trybu rekrutacji na rok akademicki 2022/2023 Uchwała Senatu WSIZ z dnia 28 lipca 2022r.
- Uchwała Senatu WSIZ z dnia 28 kwietnia 2023r. w sprawie warunków i trybu rekrutacji na rok akademicki 2023/2024 Uchwała Senatu WSIZ z dnia 28 kwietnia 2023r.
Dokumenty zawierają regulaminy praktyk studenckich.
- Regulamin studenckiej praktyki zawodowej dla studentów kierunku Informatyka profil ogólnoakademicki Regulamin Praktyka Zawodowa
- Regulamin studenckiej praktyki zawodowej dla studentów kierunku Informatyka profil praktyczny Regulamin Praktyka Zawodowa
Dokumenty zawierają pełną informację dotyczącą stypendiów i świadczeń przyznawanych w WSIZ.
- Regulamin stypendialny WSIZ Regulamin Świadczeń dla Studentów
- Formularz na stypendium Rektora-Formularz Rektora
- Formularz na stypendium socjalne-Formularz Socjalne Poniżej znajdują się podstawowe warunki ubiegania się o stypendium socjalne.
- Ustawowa wysokość dochodu na osobę w rodzinie studenta gwarantująca otrzymanie stypendium socjalnego od 1 stycznia 2022r. wynosi 780 zł (netto).
- Maksymalna kwota dochodu netto na osobę w rodzinie studenta upoważniająca do ubiegania się o stypendium socjalne to 1051,70 zł. Do wniosku należy załączyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o dochodach opodatkowanych podatkiem dochodowym od osób fizycznych. Wniosek do US znajduje się tutaj Wniosek do US o wydanie zaświadczenia o dochodach
- Jeśli kwota dochodu netto na osobę w rodzinie studenta jest niższa niż 600 zł student jest zobowiązany dostarczyć zaświadczenie z MOPS/GOPS o sytuacji majątkowej i dochodowej rodziny. W uzasadnionych przypadkach student może dołączyć Informacje o przyczynach niedołączenia informacji z MOPS dokumentując równocześnie źródła utrzymania rodziny na formularzu Oświadczenie o dochodach nieopodatkowanych
- Jeśli któryś z członków rodziny studenta jest posiadaczem gospodarstwa rolnego konieczne jest zaświadczenie z urzędu gminy, że osoba będąca członkiem rodziny studenta, w roku 2021 była właścicielem gospodarstwa rolnego o podanej powierzchni (w hektarach fizycznych i przeliczeniowych). Do wniosku należy dołączyć Oświadczenie o dochodach nieopodatkowanych.
- Osoby ubiegające się ponownie o stypendium socjalne (kontynuacja z poprzedniego semestru) składają tylko Formularz Kontynuacja uwzględniający złożone w poprzednim semestrze dokumenty.
- Oświadczenie o wysokości zapłaconych składek na ubezpieczenie zdrowotne-Oświadczenie o składkach na ubezpieczenie zdrowotne
- Formularz zmian (jeżeli w ciągu semestru nastąpiły zmiany mające wpływ na wymiar stypendium)- Formularz zmian mających wpływ na wymiar stypendium socjalnego
- Inne formularze mogące mieć wpływ na wymiar stypendium:
- Formularz na stypendium dla osób niepełnosprawnych- Formularz Stypendium dla osób niepełnosprawnych
- Formularz na stypendium dla osób niepełnosprawnych jako kontynuacja z poprzedniego semestru-Formularz Kontynuacja
- Formularz zmian mogących mieć wpływ na wymiar stypendium dla osób niepełnosprawnych-Formularz zmian dla osób niepełnosprawnych
- Formularz na zapomogi-Formularz Zapomoga
Sylabus zawiera programy studiów do przedmiotów prowadzonych w WSIZ SYLABUS_WSIZ
Sylabus zawiera programy studiów dla przedmiotów prowadzonych na studiach Informatyki, profil praktyczny Sylabus praktyczne cz.I
Sylabus zawiera programy studiów dla przedmiotów prowadzonych na studiach Informatyki, profil praktyczny Sylabus praktyczne cz.II
Efekty uczenia się dla studiów na profilu ogólnoakademickim Efekty uczenia się -ogólnoakademicki
Efekty uczenia się dla studiów na profilu praktycznym Efekty uczenia się- praktyczny